Публікацыі

Фарміраванне вобразных уяўленняў вучняў на ўроках беларускай літаратуры сродкамі візуалізацыі
Развіццё творчых здольнасцей вучняў на ўроках беларускай мовы і літаратуры як сродак фарміравання пазнаваўчай актыўнасці вучняў

Развіццё інфармацыйнай кампетэнцыі вучняў на III ступені адукацыі праз эфектыўныя сродкі і прыёмы візуалізацыі на ўроках беларускай літаратуры
Ужыванне складаных сінтаксічных канструкцый у тэкстах розных тыпаў, стыляў і жанраў
Канструкцыі з чужой мовай, знакі прыпынку
Правілы ўжывання дзеепрыметнікавых і дзеепрыслоўных зваротаў
Марфалагічныя нормы

Ужыванне дзеепрыметнікаў і дзеепрыслоўяў, дзеепрыметнікавых і дзеепрыслоўных зваротаў.

Марфалагічныя нормы

Ужыванне асабовых займеннікаў, зваротнага займенніка сябе, ужыванне прыназоўніка пры адмоўным займенніку; акцэнталагічныя нормы пры скланенні займеннікаў сам, сама, самы, ніхто, нішто.

Марфалагічныя нормы

Ужыванне асабовых займеннікаў, зваротнага займенніка сябе, ужыванне прыназоўніка пры адмоўным займенніку; акцэнталагічныя нормы пры скланенні займеннікаў сам, сама, самы, ніхто, нішто.

План урока беларускай літаратуры ў 9 класе “Максім Танк. Слова пра паэта. Тэмы і вобразы паэзіі”

Тэма: Максім Танк. Слова пра паэта. Тэмы і вобразы паэзіі
Тып: урок вывучэння новага матэрыялу
Узаемасувязь з ведамі, атрыманымі раней: урок першы з двух урокаў,
прысвечаных творчасці Максіма Танка. Вучні знаёміліся з творчасцю паэта ў
8 класе, аналізавалі верш філасофскай лірыкі “Шчасце”

Дзеяслоў: Урок абагульнення і сіс-
тэматызацыі ведаў у VI класе

Мэты і задачы ўрока: замацаваць асноўныя паняцці і тэрміны па тэме “Дзеяслоў”, фарміраваць навыкі яго дакладнага слова- і формаўжывання; развіваць лінгвістычнае мысленне школьнікаў праз фарміраванне ўмення аналізаваць і супастаўляць моўныя факты, навыкі працы з тэк…..

Пакінуць адказ

Ваш адрас электроннай пошты не будзе апублікаваны. Неабходныя палі пазначаны як *